torsdag 26 mars 2009

"erik segerstedt"


Idag var vi( min klass) på besök till boldien( ett zink tillverkande "företag")
och ja, det verkar ju inte så intressant och det skulle det inte ha blivit ifall inte Miche hade noterat att en arbetare där var erik segerstedt upp i dagen (vilket språk jag andvänder :P)
det var "GANSKA" så kul vill jag bara säga er! man kunde lixom inte hålla sig för skratt!
enn till så försökte jag ta en bild av hono, lyckades dock inget vidare! haha
för den som inte fattat det än så var altså Tony Sillanpää (som han altså hette) väääldigt snygg!
När vi sen kom tibaks till skolan så var ju detta vårt stora samtalsämne och en lärare råkade höra när en av mina kompisar sa: ti hadd såde almänt snygg kara ti vi boliden o så råkade en lärare höra å hon sa: jaa hadd di he (med en förvånad min) haha!
jaa så kan det gå!
Om jag ser denna dubbelgångare av Erik ennu en gång så då ska jag ABSOLUT ta en ordentlig bild!!!(han var så där by the way i 25 års åldern)



1 kommentar: